Zakres czynności:
– analiza dokumentacji uczniów
– rozmowy, wywiady z rodzicami, nauczycielami
– obserwacja uczniów
– udzielanie bieżących porad i konsultacji rodzicom dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
– współtworzenie wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia oraz Indywidualnego Programu Edukacyjno – Terapeutycznego
– monitorowanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
– udział w pracach nad modyfikacją IPET
– organizowanie spotkań z zespołem do sprawy pomocy psychologiczno – pedagogicznej
– doradzanie w sprawie zakupu bazy pomocy terapeutycznych
– prowadzenie zajęć zgodnie z potrzebami uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych
– opracowanie planów pracy indywidualnej lub grupowej do prowadzonych zajęć z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
– udzielanie porad i konsultacji nauczycielom, wychowawcom grup.
– organizacja wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli według potrzeb
– prowadzenie konsultacji, warsztatów dla rodziców, uczniów, nauczycieli
– prowadzenie wsparcia dla wychowawców
– udostępnianie materiałów merytorycznych, artykułów np. w formie prowadzenia gazetki informacyjnej.
– współpraca, w zależności od potrzeb, z innymi podmiotami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.
Martyna Bielińska
Dzień | Godziny pracy |
Poniedziałek | – |
Wtorek | 11:45 – 14:45 |
Środa | 11:45 – 12:45 |
Czwartek | 8:50 – 9:50 |
Piątek | 8:00 – 11:30 |
Joanna Rosiak
Dzień | Godziny pracy |
Poniedziałek | 11:45 – 13:45, 14:45 – 15:45 |
Wtorek | – |
Środa | 13:30-15:00 |
Czwartek | – |
Piątek | 9:00 – 10:30 |