Przejdź do treści

II Konkurs Roztańczona 11

Regulamin II Konkursu Tanecznego

„Roztańczona Jedenastka”

Włocławek 2025r

ORGANIZATOR:   Zespół  Szkół nr 11

                            ul. Papieżka  89

                            87-800 Włocławek

R E G U L A M I N

I.  TERMIN I MIEJSCE

Termin:     25  kwietnia 2025  godz. 900

Miejsce:  Zespół  Szkół nr 11

                ul. Papieżka 89

                87-800 Włocławek

II. CELE:

  1. Uczczenie Międzynarodowego Dnia Tańca
  2. Aktywizacja kulturalna dzieci
  3. Doskonalenie różnych form tańca  amatorskiego
  4. Rozbudzenie poszukiwań twórczych.
  5. Integracja środowiska szkolnego.
  6. Wymiana doświadczeń

III.  UCZESTNICY:

W konkursie mogą wziąć udział  tylko zespoły taneczne ze szkół podstawowych

I kat. – dzieci klas 0-1 szkoły podstawowej,

II kat. – dzieci  klas 2 – 4 szkoły podstawowej

III kat – dzieci klas  5 – 8  szkoły podstawowej

Ilość osób w zespole: od 3 do 10 osób

IV. JURY
 

  1. Podstawą do sformułowania werdyktu jury jest przegląd wszystkich uczestników zgłoszonych do konkursu.
  2. Jury konkursu będzie oceniać dobór repertuaru, muzykalność, interpretację
    i ogólny wyraz artystyczny.
  3. Werdykt jury jest ostateczny i nie przysługuje odwołanie od niego .

V. NAGRODY

Statuetki za I, II, III miejsca w każdej kategorii wiekowej.

Dyplomy za udział dla wszystkich zespołów,

VI. WARUNKI UCZESTNICTWA:

  1. Z jednej szkoły  mogą wziąć udział maksymalnie  2 grupy taneczne w danej kategorii wiekowej
  2. Kartę zgłoszenia należy przesłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.04.2025 r
    (po tym terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane) na adres: zs11@edukacja.wloclawek.eu
  3. Kolejność prezentacji ustala organizator. 

WAŻNE!!!

       Do konkursu mogą zgłaszać uczestników tylko szkoły.

       Nośnik, na którym jest podkład do tańca powinien być

       sprawdzony pod kątem braku wirusów.

   
VII. UWAGI DODATKOWE:

  • Tancerze prezentują jeden taniec dostosowany do wieku.
  • Organizator zastrzega sobie możliwość łączenia kategorii w przypadku małej ilości uczestników.
  • W konkursie mogą brać udział tylko uczniowie ze szkół podstawowych.
  • Organizatorzy zapewniają aparaturę nagłaśniającą i odtwarzacz USB.
  • Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do opublikowania  zdjęć z konkursu
    na stronie internetowej oraz mediach społecznościowych  Zespołu Szkół nr11
  • Organizator nie pobiera opłaty za udział w konkursie.
  • Koszty związane z przygotowaniem do prezentacji, przyjazdem oraz pobytem pokrywają uczestnicy lub instytucje delegujące.

Regulamin festiwalu oraz karta zgłoszenia znajdują się na  stronie:

                                                      zs11.edukacja.wloclawek.pl

Wszelkich informacji udziela:

Magdalena Musielewicz

nr tel. 694 244 019

Pobierz regulamin

Pobierz kartę zgłoszenia

 

Scroll to Top