Harmonogram rekrutacji SP

Serdecznie zapraszamy do naszej szkoły.
Pozostałe informacje oraz pliki do pobrania dotyczące rekrutacji dostępne będę wkrótce.

Terminy przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów, na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Włocławek:

Termin
w postępowaniu rekrutacyjnym

Rodzaj czynności

Termin
w postępowaniu uzupełniającym

06-21 maja 2024r.

Składanie zgłoszeń przez rodziców dzieci zamieszkałych w obwodzie danej szkoły i wniosków o przyjęcie kandydatów do klas I ogólnodostępnych szkół podstawowych spoza obwodu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.

26 czerwca-10 lipca 2024r.

06-21 maja 2024r.

Składanie do dyrektora szkoły z oddziałami integracyjnymi podania o przyjęcie dziecka do oddziału integracyjnego wraz z orzeczeniem o potrzebie do kształcenia specjalnego wydanego przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną.

Na bieżąco  - zgodnie z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym przez Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną

06-21 maja 2024r.

Składanie wniosków o przyjęcie kandydatów do oddziałów sportowych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów.

26 czerwca-10 lipca 2024r.

16-17 maja 2024r.

Udział kandydatów w próbach sprawności fizycznej do oddziałów sportowych organizowanych przez szkoły z oddziałami sportowymi.

8 lipca 2024r.

27 maja 2024r.

Podanie przez komisję rekrutacyjną do publicznej wiadomości listy kandydatów do oddziałów sportowych, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej.

12 lipca 2024r.

28-29 maja 2024r.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków
o przyjęcie do danej szkoły i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę
w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym żądania przez przewodniczącego dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach. Ponadto przewodniczący może zwrócić się do Prezydenta Miasta o potwierdzenie okoliczności zawartych
w oświadczeniach (Prezydent Miasta dokonuje potwierdzenia w terminie 14 dni).

15-16 lipca 2024r.

3 czerwca 2024r.

Ogłoszenie listy dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

17 lipca 2024r.

3-12 czerwca 2024 r.

Podpisywanie deklaracji przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia. Niezłożenie deklaracji w wymaganym terminie będzie jednoznaczne z rezygnacją z miejsca w szkole.

18-19 lipca 2024r.

14 czerwca 2024r.

Ogłoszenie listy dzieci przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.

22 lipca 2024r.